Airbnb Budapest - Ügyfélszolgálat 8-20 óráig +36306923909|info@lakasmanagair.hu

Rövid távú lakásmanagement szolgáltatások a jobb értékelésért

//Rövid távú lakásmanagement szolgáltatások a jobb értékelésért

Az AirBnb megálmodói 2008-ban még el sem tudták képzelni, hogy az ötletüktől az egész világ szállásadási struktúrája megváltozik. Magyarországon 2010-ben kezdte el működését, akkor még szinte alig volt választék a pár napra bérelhető ingatlanokból. 2015-ben azonban robbanásszerűen megugrott a budapesti lakáskiadók száma, és mára már egy egész üzleti kör alakult köré. A befektetési kedv növekedésével és a lakások bővebb kínálatával azonban a verseny is egyre szorosabb lett, így a siker érdekében már többet kell tennünk. Az alábbiakban összeszedtük azok a szolgáltatásokat, melyekkel jobb értékelést érhetsz el a rövidtávú ingatlankiadás portáljain.

Check in – vendégek fogadása az anyanyelvükön

Idegenként egy másik országban a nyelvi akadályok leküzdése szokta a legnagyobb problémát jelenteni. Nehéz úgy útbaigazítást kérni, vagy tanácsokat fogadni a helyiektől, ha nem beszélik a nyelvünket. Nagyon szívet melengető, ha a szállásadó a vendég anyanyelvén (vagy legalábbis egy közös nyelven) köszönti az idelátogatót, és látja el jó tanácsokkal éttermekről, boltokról és helyi nevezetességekről. Az értékelést is nagyban befolyásolja, ha meg tudjuk értetni magunkat a külföldről érkező vendégeinkkel, és rá tudunk kérdezni a hiányosságainkra.

Ajándéktárgyak Magyarországról

Nincs olyan ember a világon, aki ne vinne valami kis helyi jellegzetes szuvenírt az adott országból. Az ajándéktárgyak boldog emlékeket őriznek, amikről mindig eszükbe fog jutni a szállásadójuk. Érdemes összeválogatni a helyi különlegességeket, hogy egyedi és értékes emlékeket vihessenek haza az idelátogatók.

Maximális tisztaság

Mi sem hangulatrombolóbb, ha a vendég a gyönyörűen berendezett lakásban dohos szagot érez, és ujjnyi vastag port lát a polcokon. A takarítás az egyik alapszolgáltatás, hogy ne kapj negatív értékelést a lakásodról.

Non-Stop ügyfélszolgálat

Ha bármi történik az ingatlanban amíg vendégek tartózkodnak, fontos, hogy tudják kinek jelezni a problémáikat. Ha napokig nem vagyunk elérhetők a vendégeknek, még akár rosszul is elsülhet a dolog. Fontos, hogy mindig legyünk elérhetők és segítőkészek, mert a jó hozzáállás és maximális problémamegoldás egy fontos szereplője a rövidtávú ingatlankiadásnak.

Üres hűtő? Ne már!

Apróságnak tűnik, mégis nagy örömet okozhatunk a vendégünknek, ha nem üres hűtővel várjuk. Legyen benne egy tábla finom csokoládé, egy jó magyar bor, meg egy kis ásványvíz, ha szomjasak lennének megérkezéskor.

Prémium 5*-os szolgáltatásunk mindezt tartalmazza!

Mi a Lakásmanagairnél már tudjuk, hogy csak a vendég elégedettsége számít. Szolgáltatásaink az Ön kényelméért, és az Önnél szállást kérő vendégek kényelméért hoztuk létre. Teljeskörű lakásmanagementért hívjon bennünket, és Mi 2 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy minél hamarabb belevághasson élete legnagyobb üzletébe.

 

 

2019-10-18T06:28:41+00:00 2019. október 18.|Kategóriák: cikk|